רשתות צל מונופיל
Tama Monofil™ מונופיל

רשת הצל של תמה, היא הדרך הטובה ביותר להגן על היבולים כנגד פגעי הטבע כגון: קרינת השמש, קור, רוחות, ברד או נזקי ציפורים.
רשת הפרימיום המהפכנית של תמה – תמה מונופיל, אשר פותחה במיוחד לצרכי החקלאים, סרוגה מחוטים עמידים במיוחד, בעלי חתך ריבועי ותכונות הדומות לאלו של חוטי המונופילמנט.
טכנולוגית החוט הריבועי משפרת את יכולת העמידה של הרשת בפני שחיקה, קריעה וקרינת שמש ומבטיחה את עמידותה לאורך זמן. בזכות יציבות גבוהה לאורכה ולרוחבה היא עמידה לחלוטין בפני תנאי מזג אוויר קשים, טמפרטורות ותנאי לחות קיצוניים.
רשת הצל של תמה מופיעה במגוון דרגות צפיפות, מ 30% ועד 90% הצללה ומותאמת לכיסוי חממות, בתי רשת לירוקים, פרחים וירקות, הגנת היבול ועצי הפרי, הצללה ברפתות ועוד. כמו כן מייצרת תמה רשתות צבעוניות המשמשות לגידור והצללה של אירועים בשטחי חוץ וכן רשת מיוחדת המגינה על פירות עצים מפני ציפורים.

קבוצת תמה
עמידות בפני נזקים
חזקה ועמידה יותר בפני קריעות

החומרים המיוחדים מהם מיוצרת רשת תמה מונופיל, מקנים לה עמידות רבה בפני הכוחות המופעלים עליה ומונעים את קריעתה.

עמידות משופרת בפני עומס וחיכוך
מחזיקה בנקודות עומס וחיכוך

החוט הריבועי המשופר של רשת תמה מונופיל מקנה לה עמידות גבוהה יותר בפני חיכוך בהשוואה לרשתות רגילות. תכונה זו חשובה במיוחד בבתי רשת ובבתי צמיחה בהם נמצאת הרשת בחיכוך מתמיד עם כבלים וצנרת מתכת.

חוטי מונופיל
אינה נפרמת

המבנה הייחודי של סריג המונופיל מונע את תופעה של "רכבות ברשת". חור שנוצר אינו מתפשט מעבר למקום הפגיעה גם בנקודות בהן מופעל על הרשת עומס מתמשך.

הצללה
אמינה ומדויקת באחוזי הצללה

רשת  תמה מונופיל מאפשרת למגדל לקבל מענה אגרונומי בדוק לדרישות הגידול. דיוק ואמינות באחוזי הצללה  נותנים בידי המגדל המקצועי כלי להצלחה ומבטיחים לו שקט נפשי לאורך זמן.

פוליפרופילן
פשוטה להתקנה ולאחסון

רשת תמה מונופיל נוחה לפריסה, יושבת על שלד המבנה בצורה אופטמלית, וניתנת בקלות לאחסנה ושימוש מחדש

הגנה מקרינה UV
אחריות על נזקי קרינת UV

החוט הריבועי המשופר של רשת תמה מונופיל מספק לה הגנה טובה יותר כנגד שחיקה והתפוררות ומאפשר לנו להעניק 8 שנות אחריות מפני נזקי קרינת UV.

תמה מונופיל

טכנולוגיות הייצור המתקדמות של תמה, בעזרת ניסיון עשיר ומוניטין רב שנים בתעשייה ובשוק הרשתות העולמי, אפשרו פיתוח שיטת סריגה חדשנית הנותנת יציבות חסרת תקדים לאורכה ורוחבה של הרשת. רשת מהפכנית זו סרוגה מחוטים עמידים ביותר, בעלי חתך ריבועי וחוזק יוצא דופן. תכונות אלה משפרות את יכולת העמידה של הרשת מפני שחיקה וקריעה.

דגם צבע % צל משקל למ"ר אחריות UV
מונופיל שחור 30 60 8
מונופיל שנהב 30 70 8
מונופיל שחור 40 70 8
מונופיל שנהב 40 78 8
מונופיל שחור 50 78 8
מונופיל שחור 60-65 95 8
מונופיל שחור 70 110 8
סטנדרט ירוק 75 155 5
סטנדרט שחור 75-80 100 5
סטנדרט כחול 80 115 5
סטנדרט שחור 85-90 120 5

 

חזרה למעלה