קבוצת תמה

מדיניות פרטיות

(פעילויות עסקיות, פעילויות שיווק, שירות לקוחות ותמיכה)

 

כתאגיד גלובאלי, קבוצת תמה מחויבת להגנה על הפרטיות של אינדיבידואלים ועל המידע האישי המאובטח שלהם. מדיניות פרטיות זו ("מדיניות פרטיות" או ה"מדיניות") מתארת את סוג המידע שאנו, כבעלי השליטה במידע, עשויים לאסוף מכם כחלק מפעילויות עסקיות ו/או שיווקיות שונות מולכם ו/או כחלק משירות לקוחות ומתמיכה שנעניק לכם ("מידע אישי"). המדיניות אף מסבירה כיצד אנו משתמשים במידע זה ומגלים אותו ומהם הצעדים בהם אנו נוקטים כדי להגן עליו. מדיניות זו אף מתארת את הברירות ואת האפשרויות הזמינות לכם בנוגע לאיסוף המידע האישי שלכם ולשימוש בו (אנא ראו סעיף 8 להלן).

בנוסף למדיניות זו, אנא שימו לב שייתכן ויימסרו לכם הצהרות, תנאים או הודעות פרטיות, שייחשבו לחלק ממדיניות זו.

למטרות הבהרה, קבוצת תמה מורכבת מתמה גרופ ומחברות הבת שלה המצויות ברחבי העולם (יחד ולחוד במדיניות זו, "תמה", "אנו", "אנחנו", "שלנו" או "קבוצת תמה").

למידע נוסף בנוגע לישויות אלה ולאתרי האינטרנט שלנו, אנא היכנסו לכתובת https://www.tama.co.il/worldwide-marketing/.

מדיניות זו עודכנה באחרונה ביום 11 ביוני 2018.

  1. סוג המידע שאנו אוספים

בהתאם לשירות (כהגדרתו להלן) שאנו מספקים, אנו עשויים לאסוף לגביכם את המידע להלן:

  • פרטים אישיים ופרטי קשר: פרטי קשר (כגון שם פרטי, שם נעורים, שם משפחה, כתובת דוא"ל, כתובת דואר, מספר טלפון), הרשאות כניסה לחשבון (כגון שמות משתמש וסיסמאות, רמזים לסיסמאות ומידע אבטחה דומה או מזהים אחרים), צילומים שלכם או של כלי הרכב שלכם בביקורכם אצלנו (לדוגמה, אם צולמתם במצלמות במעגל סגור בביקור במשרדינו או באתרי הייצור שלנו, או אם תיתנו לנו את פרטי הרישוי של כלי הרכב שלכם).
  • מידע תעסוקתי: כגון המעסיק ו/או המחלקה שלכם, תפקידכם, הקשר שלכם אלינו (למשל, לקוח, סוכנות, ספק), כתובת עבודה, מספר טלפון בעבודה וכתובת דוא"ל בעבודה.
  • נתונים פיננסיים: פרטי תשלום (כגון כתובת חיוב, כתובת דואר, חשבון בנק, מספר כרטיס אשראי או חיוב ופרטי שיטת תשלום אחרת, לרבות פרטים בנוגע לתשלומים על ידכם ולכם ופרטים אחרים הקשורים לשירותים (כהגדרתם להלן) שקיבלתם מאיתנו);
  • נתוני פרופיל משתמש: הערות, משוב ומידע אחר שאתם מספקים לנו, או שאנו משיגים בנוגע לפעילויות שיווק ו/או לשירות לקוחות ותמיכה (כהגדרתם להלן), לרבות כאשר אתם משתמשים בטכנולוגיות התקשורת שלנו (כהגדרתן להלן). מידע זה עשוי לכלול פרטים באשר למוצרי תמה שרכשתם או שנרכשו עבורכם, פרטי מיכון (כגון יצרן ודגם עורם חציר), מועד האריזה וכדומה.
  • העדפות תקשורת: העדפותיכם לקבלת מידע שיווקי מאיתנו והעדפות התקשורת שלכם (לרבות שפה מועדפת). בכך נכלל מידע לגבי אירועים אליהם הזמנו אתכם או שברצונכם שנזמין אתכם, במקרה שמידע זה רלוונטי לארגון אירועים אלה ולניהולם.
  • מידע באיסוף אוטומטי: לרבות מידע בנוגע (i) לכתובת פרוטוקול האינטרנט (IP) המשמשת לקישור המכשיר שלכם לאינטרנט, (ii) למידע ההתחברות שלכם, סוג הדפדפן וגרסתו, אזור זמן, מערכת תפעול ופלטפורמה; (iii) לביקורכם בטכנולוגיות התקשורת שלנו (כהגדרתן להלן), לרבות URL מלא, זרם הקשות (click-stream) לאתרי האינטרנט שלנו, דרכם ומהם (לרבות תאריך ושעה), שירותים בהם צפיתם או אותם חיפשתם, זמני תגובת עמוד, שגיאות הורדה, משך הביקורים בעמודים מסוימים, מידע אינטראקציה בעמוד (כגון גלילה, הקשות והעברת-עכבר) ושיטות ששימשו להמשיך לדפדף מעמוד.

בשימוש ביישומונים של תמה בנייד, אנו עשויים לאסוף מידע מיקום שמספק את מיקומכם בזמן אמת כדי לספק תוכן או שירותים אחרים התלויים בידיעה היכן אתם נמצאים. אספקת שירותי מיקום כוללת את הקואורדינאטות (רוחב/אורך) של מיקום המכשיר שלכם.

אנו אוספים את הנתונים האישיים הללו דרך השרתים שלנו ודרך שימוש בעוגיות ובטכנולוגיות אחרות. למידע נוסף בנוגע לעוגיות ולכלים אנליטיים בהם משתמשת תמה, אנא עיינו פה.

  1. כיצד אנו אוספים את המידע

אנו עשויים לאסוף את המידע האישי שלכם (שהושג מכם ישירות או ממקום אחר כמתואר להלן) אם וכאשר:

  • תבקרו או תשתמשו באתרי האינטרנט של תמה ("אתרי אינטרנט"), ביישומונים של תמה בטלפון הנייד ("יישומונים"), בחשבונות המדיה החברתית (כגון, בין היתר, עמוד הפייסבוק של תמה, ערוץ יו-טיוב, חשבון אינסטגרם, עמוד לינקדאין וכולי) ("מדיה חברתית") או בטכנולוגיות אחרות המספקות מידע בנוגע לתמה, המציעות שירותים או המאפשרות תקשורת עם תמה ("טכנולוגיות תקשורת").
  • תשתתפו בקמפיין או בקידום מכירות של תמה או בפעילות שיווק אחרת, בשירות או אירוע המסופקים או מאורגנים על ידי תמה או מטעמה, לרבות שירות ספציפי הכולל התייחסות מפורשת או קישור למדיניות פרטיות זו ולרבות דרך טכנולוגיות תקשורת ("פעילויות שיווק");
  • תתעניינו בשירות, תגישו בקשת שירות או הזמנת רכש, תיכנסו או תשתתפו בסקר ו/או בניסוי שטח, או תיצרו עימנו קשר כדי לדווח על בעיה ו/או לקבל שירות בנוגע למוצרינו, לרבות דרך איזו מטכנולוגיות התקשורת ("שירות לקוחות ותמיכה");
  • אתם או ארגונכם מועסקים על ידי תמה, מסונפים אליה (כיועץ, כספק שירות, כקבלן משנה או באופן אחר), מנהלים מולה פעילות עסקית מכל סוג שהוא או קשורים אליה ("פעילויות עסקיות").

כל אחד מהנ"ל יכונה במדיניות זו יחד ולחוד "שירות".

מידע אישי שאינו נאסף מכם ישירות עשוי להיאסף מהאמורים להלן:

  • ארגונכם או ארגון אליו אתם מסונפים בנוגע למידע הקשור לעבודה (כמתואר לעיל).
  • מקורות אחרים, כגון צדדי ג' שאנו עובדים עימם בצמוד, לרבות, בין היתר, שותפים עסקיים (כגון יצרני ציוד מקורי (OEM) וסוחרי יצרני ציוד מקורי), קבלני משנה המספקים לתמה שירותים טכניים, שירותי תשלום/גבייה/ביטוח או מסירה/הובלה, ספקים אנליטיים וספקי חיפוש מידע;
  • גופים ממשלתיים, גופי רגולציה, ערכאות או מוסדות דומים אחרים;
  • טכנולוגיות תקשורת שאנו מפעילים ובהן אתם יכולים להשתמש, לרבות אתרי אינטרנט או יישומונים;
  • מדיה חברתית כאשר אתם מעניקים לשירותים גישה למידע שלכם ברשת אחת או יותר, לרבות דרך חיבורים דוגמת יו-טיוב, גוגל+, פינטרסט וכפתור ה"לייק" של פייסבוק כדי להפוך את השירות שלנו לאטרקטיבי יותר עבורכם.

למידע נוסף בנוגע לחיבורים חברתיים, אנא לחצו פה.

  • ספקי שירות העוזרים לנו לקבוע מיקום כדי להתאים מוצרים מסוימים למיקומכם, כאשר אתם משתמשים ביישומון שלנו;

תמה הינה הבעלים או המנהלת של השירות והינה בעלת השליטה העיקרית במידע האישי שאתם מספקים או המסופקים מטעמכם, או נאספים על ידי תמה או על ידי מי מטעמה עבור השירות, כהגדרת המונח "בעל שליטה" בדיני הגנת המידע.

  1. כיצד אנו משתמשים במידע שלכם:

המידע האישי מעובד למטרות להלן ולאור הנימוקים החוקיים לעיבוד. אם תקף, נציין במועד איסוף המידע האם מסירת המידע האישי הינה דרישה חקיקתית או חוזית, האם אתם מחויבים למסור את המידע האישי ומהן ההשלכות של אי מסירת המידע:

מטרה/פעילות נימוק חוקי לעיבוד
שירות לקוחות ותמיכה, הכוללים גם אספקת שירות ומוצרים מבוקשים, כגון מסירת מוצר, תחזוקה, תמיכת לקוח ומוצר (לרבות שירות אחריות) ושימוש בטכנולוגיות התקשורת שלנו. (1) ביצוע חוזה עימכם, או נקיטה בצעדים בטרם כריתת חוזה עימנו; (2) ציות לחובה חוקית או חקיקתית החלה עלינו (כגון בטיחות מוצר; איסופים (recalls)); (3) נחיצות העיבוד למטרות האינטרסים הלגיטימיים של קבוצת תמה באספקת שירות לקוחות, באספקת תמיכת לקוח ומוצר, בזיהוי ובאיתור סוגיות הנוגעות למוצרים ולשירותים קיימים, בהבנת אופן השימוש במוצרינו ובשירותינו, בניתוח יעילות פרסום, בעריכת מחקר, בשיפור מוצרים ושירותים, בפיתוח מוצרים ושירותים חדשים, בעריכת הדרכות ואירועים דומים ובהעברת מידע רלוונטי בנוגע לעדכונים ולשיפורי מוצר (בהיקף בו הזכויות והחירויות המהותיות או האינטרסים שלכם לא עולים על אינטרסים לגיטימיים אלה); או (4) עיבוד בהסכמתכם.
פעילויות שיווק ובמיוחד תקשורות והצעות מוצרים ו/או שירותים על ידי תמה, לרבות הצעות המבוססות על האינטרסים שלכם, על המאפיינים האישיים והעסקיים שלכם ועל מיקומכם. אנו עשויים לספק תקשורות אלה בדוא"ל, בדואר, באינטרנט (לרבות פרסומות ותוכן המותאמים לכם), בפלטפורמות מדיה חברתית, במסרון, בהודעות פוש ובאמצעים אחרים. (1) האינטרסים הלגיטימיים של קבוצת תמה בעריכת שיווק, איתור והשגת לקוחות חדשים, בהכרת העדפות כדי להתאים טוב יותר את ההצעות ולהציע מוצרים ושירותים העונים על צרכיו של לקוח (פוטנציאלי) (בהיקף בו הזכויות והחירויות המהותיות או האינטרסים שלכם לא עולים על אינטרסים לגיטימיים אלה); או (2) עיבוד בהסכמתכם.
פעילויות שיווק ובמיוחד תחרויות ו/או קמפיינים, ואירועי קידום אחרים להם אתם נרשמים, כגון קביעה והסדרת סיורים במתקני תמה, או השתתפות בהשקות מוצר ובתערוכות מקצועיות. (1) ביצוע חוזה עימכם, או נקיטה בצעדים בטרם כריתת חוזה עימנו; (2) נחיצות העיבוד למטרות האינטרסים הלגיטימיים של קבוצת תמה בעריכת שיווק, איתור, שירות והשגת לקוחות (פוטנציאליים) (בהיקף בו הזכויות והחירויות המהותיות או האינטרסים שלכם לא עולים על אינטרסים לגיטימיים אלה); או (3) עיבוד בהסכמתכם.
פעילויות שיווק ובמיוחד מסירת מידע אחר שעשוי לעניין אתכם, כגון הודעות, תזכורות, שיפורי מוצר ועלוני שירות טכני; חדשות בנוגע לתמה; ירחונים או עלונים של Crop Professional’s Association ("CPA"); וקטלוגים. (1) ביצוע חוזה עימכם, או נקיטה בצעדים בטרם כריתת חוזה עימנו; (2) נחיצות העיבוד למטרות האינטרסים הלגיטימיים של קבוצת תמה בעריכת שיווק, איתור, השגת לקוחות חדשים ושירות ומסירת חדשות ללקוחות (פוטנציאליים) כגון עדכונים ושיפורי מוצר ומידע אחר בנוגע למוצרים ולשירותים (בהיקף בו או הזכויות והחירויות המהותיות או האינטרסים שלכם לא עולים על אינטרסים לגיטימיים אלה); או (3) עיבוד בהסכמתכם.
פעולות עסקיות באמצעות ניהול הפעילות השוטפת של קבוצת תמה, לניתוח נתונים כדי לדווח על ביצועים עסקיים (לרבות ביקורות, בקרות הלימות ופעילויות ניהול סיכונים אחרות, לרבות רכש ביטוח). (1) חובות חוקיות החלות עלינו; או (2) נחיצות העיבוד למטרות האינטרסים הלגיטימיים של קבוצת תמה בניהול ובתפעול פעילותה השוטפת של קבוצת תמה, בניהול ענייניה הפיננסיים, בניהול סיכונים להם היא חשופה וכחלק מעסקת תאגיד, כגון העברת נכסים לחברה אחרת, רכישה על ידי חברה אחרת או מיזוג עימה.
הלימות חוקית ו/או הליכים חוקיים כדי לציית לתקנות ולדינים תקפים; וביסוס זכויות חוקיות, הפעלתן והגנתן. (1) חובות חוקיות החלות עלינו; או (2) נחיצות העיבוד למטרות האינטרסים הלגיטימיים של קבוצת תמה בניהול ובתפעול פעילותו השוטפת של העסק, בניהול עניינים פיננסיים של העסק שלנו, בניהול סיכונים להם העסק שלנו חשוף, לממשל תאגיד ומידע ולהלימות לחוקים מחוץ לאיחוד האירופי ולחוקי מדינות אחרות בהן פועלת קבוצת תמה (בהיקף בו הזכויות והחירויות המהותיות או האינטרסים שלכם לא עולים על אינטרסים לגיטימיים אלה).
  1. שיתוף במידע שלכם

 

אנו עשויים לשתף את האמורים להלן במידע האישי שלכם:

  • חברות הקבוצה שלנו: חברה בקבוצת תמה התומכת בעיבוד המידע האישי על ידנו בהתאם למדיניות זו.
  • צדדי ג' הולמים: צדדי ג' המסייעים לנו באספקת השירותים והמוצרים שאנו מציעים, כגון: קבלני משנה המספקים לתמה שירותים טכניים, שירותי תשלום, גבייה, ביטוח או מסירה/הובלה; ספקי חיפוש מידע, סוכנים ונציגים; המבקרים שלנו, יועצינו המשפטיים ויועצים מקצועיים ושותפים עסקיים אחרים (כגון יצרני ציוד מקורי (OEM) וסוחרי יצרני ציוד מקורי); הכול בהתאם לבסיס חוקי, בהתאם למדיניות זו ולאמצעי סודיות ואבטחה הולמים אחרים הנדרשים בחוק.
  • מידע שהושג בנוגע לשימוש בטכנולוגיות התקשורת שלנו: ספקי ניתוח ומנוע חיפוש המסייעים לנו בשיפור ובמיטוב אתרי האינטרנט והיישומונים שלנו, הכול בהתאם לבסיס חוקי, בהתאם למדיניות פרטיות זו ולאמצעי סודיות ואבטחה הולמים אחרים הנדרשים בחוק.
  • אנו עשויים לגלות את המידע האישי שלכם אם אנו סבורים בתום לב שהגילוי נחוץ לציות לדין תקף, לרבות חובה או צורך במניעת הונאה או עבירה אחרת, או אם אנו סבורים שהפעולה נחוצה להגנה על הזכויות, על הרכוש או על הבטיחות של תמה, של המשתמשים שלנו, של עובדינו או של אחרים.
  • לתשומת לבכם, ייתכן ומידע אישי שאתם מגישים יועברו לצדדי ג' המצויים במדינות אחרות. לדוגמה, העברה זו אפשרית אם שרת אחד או יותר שלנו מצויים מעת לעת במדינה מחוץ לאזור הכלכלי האירופי או אם ספק שירות אחד או יותר או חברה בת אחת או יותר שלנו מצויים במדינה מחוץ לאזור הכלכלי האירופי כדי: לאחסנם, לאפשר לנו לספק לכם מוצרים או שירותים ולעמוד בחוזה מולכם, לאפשר את תפעול קבוצת העסקים שלנו, כאשר הדבר תואם את האינטרסים הלגיטימיים שלנו והסקנו שזכויותיכם לא עולות עליהם. בכך נכללים, בין היתר, מידע כגון ביצוע הזמנה, עיבוד פרטי תשלום ואספקת שירותי תמיכה. אם נעביר את המידע שלכם באופן בינלאומי, ננקוט בכל הצעדים הנחוצים באופן סביר כדי לוודא שהמידע האישי שלכם כפוף להגנות הולמות, כגון הסתמכות על תחומי שיפוט מוכרים המספקים רמת הגנה זהה לזו שמספקות מדינות האזור הכלכלי האירופי ווידוא שהמידע שלכם מטופל באופן מאובטח ובהתאם למדיניות פרטיות זו.
  1. החזקת מידע:

נחזיק במידע האישי שלכם רק למשך הזמן הנחוץ למטרה לשמה אספנו אותו, לרבות למטרות עמידה בדרישות חוק, חשבונאות או דיווח.

בקביעת התקופה ההולמת להחזקת מידע אישי, אנו שוקלים את כמותו, את טבעו ואת רגישותו, את הסיכון האפשרי לפגיעה כתוצאה משימוש או מגילוי לא מורשה של המידע האישי שלכם, את המטרות לשמן אנו מעבדים את המידע האישי שלכם והאם נוכל להשיג מטרות אלה באמצעים אחרים, ואת דרישות החוק התקפות.

ניתן לבקש מאיתנו פרטים בנוגע לתקופת החזקה באספקטים שונים של המידע האישי שלכם, בעזרת פרטי הקשר שלנו להלן.

בנסיבות מסוימות, ייתכן שנעביר את המידע האישי שלכם למצב אנונימי (כדי שלא ניתן יהיה עוד לקשר אותו אליכם) למטרות מחקר או סטטיסטיקה. במקרה זה, אנו רשאים להשתמש במידע לצמיתות מבלי ליידע אתכם.

  1. אבטחת מידע:

יישמנו אמצעי אבטחה הולמים כדי למנוע אובדן בשוגג ושימוש, שינוי, גילוי או גישה לא מורשים למידע האישי שלכם. לדוגמה, כל המידע שאתם מספקים לנו מאוחסן בשרתים מאובטחים.

בנוסף, אנו מגבילים את הגישה למידע האישי שלכם לעובדים, לסוכנים, לקבלנים ולצדדי ג' אחרים הזקוקים להם למטרות עסקיות. הם יעבדו את המידע האישי שלכם רק בהתאם להוראותינו ויוכפפו לחובת סודיות.

יישמנו הליכים לטיפול בחשד להפרות הקשורות למידע האישי וניידע אתכם וכל גוף רגולציה רלוונטי באשר להפרה כאשר אנו נדרשים לכך מבחינה חוקית.

במקרה שסיפקנו לכם (או שבחרתם) סיסמה המקנה לכם גישה לחלקים מסוימים ביישומונים שלנו, אתם אחראיים לשמירת סודיות הסיסמה. נבקש שלא תגלו את הסיסמה לאיש.

לתשומת לבכם, שידור מידע באינטרנט לעולם אינו מאובטח לחלוטין. אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי להגן על המידע האישי שלכם, אך לא נוכל לערוב לאבטחת המידע שלכם המשודרים לאתרי האינטרנט או ליישומונים שלנו ושידור זה מבוצע על אחריותכם. לאחר קבלת המידע שלכם, ניישם הליכים ומאפייני אבטחה קפדניים כדי למנוע גישה לא מורשית.

  1. פרטיות ילדים: איננו אוספים במודע מידע מילדים ולגביהם.
  1. זכויותיכם:

ביחס למידע האישי שלכם, אתם זכאים, בנסיבות מסוימות, לזכויות הבאות:

  • גישה: לקבל עותק מהמידע האישי שלכם בו אנו מחזיקים. למידע בנוגע למידע האישי או לחלקו, לתיקונו או למחיקתו;
  • תיקון: לבקש תיקון או מחיקה של המידע האישי שלכם בו אנו מחזיקים ולהתנגד לעיבוד נוסף של המידע האישי שלכם, לרבות הזכות להתנגד לפעילויות שיווק או לחלקן;
  • הגבלה: לבקש שנגביל את עיבוד המידע האישי שלכם או חלקו;
  • ניידות: לבקש שמידע אישי שנמסר יועבר לצד ג' ספציפי.
  • מחיקה: אתם רשאים בכל עת לבחור שלא להתיר לנו יותר את הגישה לנתוני המיקום שלכם, בסימון או במחיקה (בהתאם להוראות) של התיבה הרלוונטית, בשימוש במנגנוני "הסרה" כגון "הסרה מרשימת תפוצה" או אמצעים אחרים המסופקים בתקשורות שאתם מקבלים, או ביצירת קשר עימנו. אנו שומרים לעצמנו את הזכות ליידע אתכם באשר לשינויים או לעדכונים בשירותים בהתאם לצורך.
  • ביטול הסכמה: כאשר אנו מעבדים את המידע האישי שלכם בהתאם להסכמתכם, אתם רשאים לבטל את הסכמתכם ללא השלכות שליליות בכל עת, ביצירת קשר עימנו. ביכולתכם גם לשנות את העדפות השיווק שלכם בכל עת.

תוכלו להפעיל את הזכויות דלעיל, כולן וכל אחת מהן, בכל עת ביצירת קשר עימנו בכתובת Privacy@tama.co.il.

ייתכן שנצטרך לבקש מכם מידע ספציפי כדי לעזור לנו לאשר את זהותכם ולוודא את זכותכם לגשת למידע האישי שלכם (או להפעלת זכויותיכם). זהו אמצעי אבטחה שנועד לוודא שהמידע האישי לא יועבר לאדם שאינו זכאי לקבלו. כמו כן, ייתכן שנפנה אליכם כדי לבקש מידע נוסף בנוגע לבקשתכם ולהאיץ את תגובתנו.

אנו משתדלים להגיב לכל הבקשות הלגיטימיות בתוך חודש. לעתים נדרש לנו יותר מחודש, אם הבקשה שלכם מורכבת במיוחד או אם מדובר בכמה בקשות. במקרה זה, ניידע ונעדכן אתכם.

לתשומת לבכם, אם בקשתכם או חששותיכם לא טופלו על ידינו לשביעות רצונכם, אתם זכאים להגיש תלונה לרשות המפקחת. במיוחד, לרשות הפיקוח של המדינת בה אתם מתגוררים או עובדים, או בה אירעה הסוגיה נשוא התלונה.

התנגדות: אתם רשאים להתנגד לעיבוד מידע אישי לגביכם מסיבות מוצקות ולגיטימיות הנוגעות למצבכם המסוים, למעט כאשר תניות החוק מחייבות את העיבוד במפורש. בנוסף, אתם זכאים להתנגד אם המידע לגביכם מעובדים למטרות שיווק ישיר.

  1. היכן אנו מאחסנים את המידע שלכם:

ייתכן שהמידע האישי שאנו מעבדים בנוגע אליכם יועבר ויאוחסן ביעד מחוץ לגבולות ארצכם וביחס לתושבי האיחוד האירופי מחוץ לאזור הכלכלי האירופי. ייתכן שיעד זה אינו כפוף לדיני הגנת מידע מקבילים. כמו כן, ייתכן שהמידע יעובד על ידי סגל המצוי מחוץ לאזור הכלכלי האירופי העובד עבורנו או עבור צד ג' המספק לנו שירותים.

  1. קשר: אנא צרו קשר בכתובת Privacy@tama.co.il בשאלות בנוגע למדיניות פרטיות זו או למטרות גישה או עדכון המידע האישי שלכם.
  1. שינויים: לתשומת לבכם, מדיניות פרטיות זו עשויה להשתנות מעת לעת. לא נפחית את זכויותיכם בהתאם למדיניות פרטיות זו ללא הסכמתכם המפורשת. נפרסם שינויים במדיניות הפרטיות באתרי האינטרנט שלנו, ובמקרה של שינויים משמעותיים נמסור הודעה בולטת יותר.
  1. המשך שימושכם באתרי האינטרנט, ביישומונים או בשירותים אחרים שמספקת תמה מהווה את הסכמתכם למדיניות פרטיות זו.